Udlejning

Udlejning

Lejebetingelser

  • Ved leje af forsamlingshuset betales der et depositum på kr. 200,00, som modregnes i lejen.
  • Lejeaftale og reservation er ikke gældende før depositum er betalt kontant eller indsat på udlejers bankkonto.
  • Aftale om udlevering af nøgle, samt tidspunkt for hvornår lokalerne skal være ryddet, træffes i forbindelse med udlejning. Hvis ikke andet er aftalt skal lokalerne været forladt senest kl. 05.00.
  • Lejer modtager huset rengjort og klar til opstart og brug, af samtlige faciliteter, køleskabe, frysebokse, opvaskemaskine, køkkengrej osv.
  • Det forventes at borde, stole, inventar mv. behandles med omtanke således at også den næste lejer kan holde sin fest i pæne omgivelser.
  • Rygning er ikke tilladt indendøre. 
  • Musik for åbne vinduer og døre må jf. politivedtægten ikke finde sted, dette også af hensyn til naboerne.
  • Fyrværkeri må kun anvendes efter tilladelse fra politimesteren.


Når huset forlades skal følgende være i orden:

  • Bordene rengjort på plads under scenen
  • Stolene stables
  • Porcelænet på rette plads i skabene
  • Lysestager skal rengøres for stearin
  • Gulvet i salen skal fejes
  • Gulvet i køkken, baggang og på toilet vaskes
  • Affald i affaldscontainer
  • Tomme vinflasker lægges i flaskecontainer
  • Der slukkes for frysere på loftet
  • Alle udvendige døre låses og vinduer lukkes
  • Ventilator stoppes
  • Opvaskemaskinenen tømmes for vand og rengøres
  • Lyset slukkes
  • Affald udenfor/rundt om huset samles op


Ved lejemålets ophør:

  • Ved lejemålets ophør gennemgår udlejer huset og tjekkes om ovenstående punkter er i orden. Herefter aflevere lejer nøgle og her skal lejer betale for lejemålet eller der aftales med udlejer om evt. indsættelse på udlejers bankkonto.
  • Med mindre andet er aftalt, skal rengøring foretages af Asferg Forsamlingshus, som er indholdt i lejen. Såfremt Forsamlingshuset får ekstra udgifter til oprydning  og ekstra rengøring efter lejemål, sker det for lejerens regning.
  • Man har erstatningspligt overfor Forsamlingshuset, hvis noget ødelægges.
  • Dog skal borde og stole være rengjorte, lokalerne være ryddede og gulvene være fejet ved lejemålets ophør.
  • Erstatning af ødelagte og/eller forsvundne ting betales af lejeren til dagspriser.
  • Uden forudgående aftale med udlejer, må der ikke fjernes inventar fra Asferg Forsamlingshus.
  • Husets forsikring dækker ikke lejers genstande (øl-vand-vin-gaver) i tilfælde af indbrud.


Asferg Forsamlingshus

Vestergade 2, Asferg

8990 Fårup

Mail: asfergforsamlingshus@gmail.com

Udlejning:

Tlf. 93868186

Copyright 2016 © Asferg Forsamlingshus / opdateret 30.04.2018